Logo 112brabantnieuws.nl
Brand in tijdelijke woning in Beugen.
Brand in tijdelijke woning in Beugen. (Foto: SK-Media)

Gasfles wisselen gaat fout: brand in tijdelijke woning Beugen

  •   keer gelezen   112

BEUGEN | In een tijdelijke woning aan de Lange Heggen in Beugen is vanmiddag brand uitgebroken toen de bewoonster een gasfles voor de kachel wilde verwisselen. Hierop ontstond een brand.

De brandweer was snel ter plekke en kon de brand blussen en de gasfles in veiligheid brengen, waardoor een explosie werd voorkomen. De schade aan de woning is onbekend.

Meer berichten