Logo 112brabantnieuws.nl
Foto:

Vergeten frietpan zet woning vol rook in Veghel

  •   keer gelezen   112

VEGHEL | Er is maandagavond rond 20.00 uur brand ontstaan in een woning aan de Snipdonk in Veghel. De woning is vol rook komen te staan door een vergeten frietpan. De brandweer heeft de pan naar buiten gebracht en de woning geventileerd. 

De bewoner was vermoedelijk in slaap gevallen en werd wakker van de rooklucht. Daarop schakelde hij de brandweer in. De keuken is volledig uitgebrand. 

Meer berichten