Afbeelding
Foto:

Auto belandt in de sloot, bestuurder komt met schrik vrij

112 5.058 keer gelezen

HEESWIJK-DINTHER | Zaterdagmiddag rond 12:50 uur heeft er een ongeval plaatsgevonden op de Gouverneursweg in Heeswijk-Dinter. Ter plaatse was een automobilist de macht over het stuur verloren en op z’n kant in de sloot terecht gekomen. De bestuurder van de auto kwam met de schrik vrij. Een bergingsbedrijf heeft de auto uit de sloot getakeld.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding