
Auto belandt in de sloot, bestuurder komt met schrik vrij
112 5.058 keer gelezenHEESWIJK-DINTHER | Zaterdagmiddag rond 12:50 uur heeft er een ongeval plaatsgevonden op de Gouverneursweg in Heeswijk-Dinter. Ter plaatse was een automobilist de macht over het stuur verloren en op z’n kant in de sloot terecht gekomen. De bestuurder van de auto kwam met de schrik vrij. Een bergingsbedrijf heeft de auto uit de sloot getakeld.
















