
Brand aan rand van bosperceel bij Oss
112 4.958 keer gelezenOSS | In de buurt van de Suggelaarsestraat in het buitengebied ten zuiden van Oss heeft dinsdagmiddag brand gewoed. Die brak rond 16.20 uur uit aan de rand van een bosperceel. Door de brandweer is opgeschaald naar code grote brand.
Een flink aantal brandweervoertuigen en brandweerlieden werd opgeroepen om die te blussen. Meerdere tankwagens en een schuimblusvoertuig zijn ingezet om blusvoertuigen van voldoende water te voorzien.
De brandweer kon voorkomen dat de brand oversloeg op het bosperceel. Ongeveer 200 m² gras ging wel in vlammen op. Er stond ook een uitgebrande grasmaaier. Die is mogelijk de oorzaak van de brand geweest.










