
Auto belandt in sloot langs A50 bij Schaijk
112 2.332 keer gelezenSCHAIJK | De hulpdiensten moesten zondagmiddag uitrukken voor een ongeval op de A50. Aldaar was een auto van de weg geraakt en in de sloot beland. De bestuurder kwam met de schrik vrij. Rijkswaterstaat sloot rijstrook twee af voor het verkeer.








