
Scootmobiel beland in de sloot aan Rietven
112 2.169 keer gelezenBOEKEL | De hulpdiensten zijn maandagmiddag gealarmeerd voor een scootmobiel in de sloot aan het Rietven in Boekel. Ter plaatse bleek dat een man met zijn scootmobiel in de sloot was beland. De brandweer heeft de man mee uit de sloot gehaald. De man is per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. De weg is afgesloten.















