
Dixi in brand langs de Maas in Ravenstein
112 1.269 keer gelezenRAVENSTEIN | Langs de Maas in Ravenstein heeft vrijdagavond een Dixi in brand gestaan. De brandweer werd rond acht uur opgeroepen voor de melding van een buitenbrand en trof enkele minuten later aan de Loswal een brandje aan in het mobiele toilet.
Brandweerlieden hebben de brand geblust en daarna met een thermische camera gecontroleerd of de bouwkeet die ernaast stond niet toevallig ook vlam had gevat. Dat bleek niet het geval. Over de oorzaak van de brand is niets bekend. Gisterochtend stond in Oss ook al een Dixi in brand.













