
Gaslek in woning leidt tot evacuatie aan Raamsingel
112 3.282 keer gelezenUDEN | Buurtbewoners hebben tijdelijk hun woning moeten verlaten door een gaslek in een woning aan de Raamsingel in Uden. Ze werden elders opgevangen.
Dat gebeurde woensdagochtend 22 oktober. De brandweer en Enexis waren snel ter plaatse en hebben de situatie onder controle gekregen. Er raakte niemand gewond. De oorzaak van het gaslek is onbekend.









