
Bliksem slaat in bij woning in Oss
112 3.473 keer gelezenOSS | Tijdens het noodweer was er afgelopen nacht rond 3.15 uur in Oss een enorme knal te horen door het onweer. Een paar minuten later werd de brandweer opgeroepen, er was brand gemeld in een woning aan de Vorsterhoekstraat in de stad.
De brandweer kwam met een blusvoertuig en hoogwerker ter plaatse. Brandweerlieden zijn binnen geweest om de boel te controleren en namen ook een ladder mee. Er bleek geen brand te zijn geweest.











