
Boom valt tegen woning op Goudplevier in Oss
112 1.363 keer gelezenOSS - De brandweer werd zondagochtend rond 5.30 uur opgeroepen voor een melding van stormschade aan de Goudplevier in Oss. Een boom in een voortuin was omgewaaid en tegen een woning aan gevallen.
De brandweer kwam ter plaatse en heeft se situatie beoordeel. Al snel bleek er geen ernstig gevaar en is de brandweer teruggekeerd naar de kazerne. De bewoner zal zelf iemand in moeten schakelen om de boom op te ruimen.










