
Boom valt op auto en bestelbus in Heesch
112 672 keer gelezenHEESCH | De brandweer werd zondagochtend rond 8.40 uur opgeroepen voor een stormschade aan de Heelwijkstraat in Heesch. Door de storm was daar een boom afgebroken en op een auto en een bestelbus beland.
De brandweer heeft de boom verwijdert. Beide voertuigen liepen lichte schade op.











