Woning vol rook door droog gekookte pan
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=9796562&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=112brabantnieuws.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=520,521,522,523,524,525,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544,545,546,547,548,549,569,582,583" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Logo 112brabantnieuws.nl
Woning vol rook door droog gekookte pan
Woning vol rook door droog gekookte pan (Foto: )

Woning vol rook door droog gekookte pan

  •   443 keer gelezen

SINT-OEDENRODE | Zondagmiddag rond 14.35 uur was brand ontstaan in een woning aan de Valstraat in Sint-Oedenrode. Bij aankomst van de brandweer stond de woning vol rook. Dit kwam door een droog gekookte pan in de keuken. Hoe groot de schade is, is niet duidelijk. De politie sloot de straat aan twee kanten af om nieuwsgierig op afstand te houden.


<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=9796562&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=112brabantnieuws.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=520,521,522,523,524,525,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544,545,546,547,548,549,569,582,583" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Meer berichten
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=9796566&size=160x600&promo_sizes=120x600&cb=[CACHEBUSTER]&promo_alignment=center&referrer=112brabantnieuws.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=520,521,522,523,524,525,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544,545,546,547,548,549,569,582,583" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=9796563&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=112brabantnieuws.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=520,521,522,523,524,525,534,535,536,537,538,539,540,541,542,543,544,545,546,547,548,549,569,582,583" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>